اول این که: در این چهار جدول که در سایت وزارت علوم آمریکاست، توانایی ریاضی و علوم دانش آموزان سال چهارم و هشتم در کشورهای مختلف در سال 2003 با هم مقایسه شده و علیرغم انتظار شما، ایران هم جز کشورهای مورد بررسی است! (1 و 2 و 3 و 4). به هر حال رتبه ایران در این چهار جدول به ترتیب: 21 از 25، 22 از 25، 33 از 45 و 30 از 45 است.
دوم این که: ضریب هوشی ایرانیان در مقایسه با مناطق دیگر دنیا در این جا آمده. ایران با ضریب 84 در رتبه 56 از 81 قرار داره..
پ.ن. ضریب هوشی 100 یعنی ضریب هوشی یک نفر آدم معمولی (میانگین) در انگلستان.
سوم این که: یک ایرانی موفق شد برای اولین بار دستگاهی اختراع کند که تناقضات نظریه نسبیت انیشتین را نشان بدهد. این دستگاه از یک منبع تغزیه و یک جک تشکیل می شود که با مدار کاملا اتوماتیک به دیوار متصل می شود و در هنگام رسیدن به تناقضات بوق می زند. لازم به یادآوری است که این جوان ایرانی این دستگاه را در زیرزمین خانه و با کمک برادر بزرگ تر خود ساخته است. برای این ایرانی عزیز تا به حال 23 مورد دعوت نامه از کشورهای آمریکا، شوروی، یوگسلاواکی و آووکادو برای تدریس آمده است... :)
8 comments:
اولندش که «منبع تغزیه» نه و «منبع تغذیه» و ثانین اینکه ایران رو جزو کشور حساب کردند؟ توی این جدولها کم مونده بود جلبکهای کف اقیانوس اطلس رو هم بررسی کنند؟ در مورد ضریب هموشی هم همینطور؟ ثالثن در مورد اختراع بررسی کننده نظریه نسبیت باید گفت که: وقتی میشه با یه سری وسایل که از بازاره میوه و تره بار تهیه میشه و با کمک یه دونه برادر یه دختر بچه 16 ساله میتونه انرژی هسته ای تولید کنه و الانم 7-8 تا اسکورت داره، پس اون که پیش این پشمه!!! قربانت
بنظرم زياد در مورد ايران منصف نبودن!!!!
سلام نويد جان
من بالاخره نفهميدم باهوشيم يا بي هوش
ولي از آنجاييئكه همه مطالبت را با دقت دنبال ميكنم و واقعا از آنها لذت ميبرم و خيلي ممنون هستم كه تجاربت را با من و امثال من كه دستمان به اين سمينارها نميرسد به اشتراك ميگذاري
ولي خواهشي كه ازت داشتم اين بود كه بيشتر به شرح و آموزش مباحث ديناميك سيستم بپردازي. مثلا بازي نوشابه را من اصلا نميدانستم چيست و برايم جالب بود بدانم. يا حتي از آموزش مدل سازي ميتواني شروع كني كه فكر ميكنم براي بيشتر افراد تازگي خواهد داشت
روي اين موضوع جدي فكر كن و اگر دوست داشتي اقدام كن.
تجربياتت در خصوص اين سمينارها را هم بنويس دا ديگران هم ياد بگيرند
بينهايت ممنونم
حتما هم این امریکایی ها از ما باهوشترن...به نظر من که خیلی خنگن.
این خیلی جالبه که حتی وقتی با واقعیتی که مستند هم هست اما مورد انتظار ما نیست، مواجه میشیم؛ میگیم در مورد ما منصف نبودن. یعنی مثلا به ما که رسیدن یه دفه متدولوژی و پرسشنامه و همه چیز رو عوض کردن یا اینکه نتایج را دروغ گزارش کردن؟
نوید درس سازمانهای یادگیرنده دکترو یادته؟ عدم تعهد به حقیقت جزء مهمترین موانع یادگیری بود. نه؟
حالا ببین چرا این نمره ها پایینه. بله
Hi.so , u r in the battle.dont u want to give ur idea?
i was surprised that in the list we were even in lower level than east-asia !!!!!
سلام
ممنونم كه برايم وقت گذاشتي
چيزي كه نوشتي درست ولي به هر حال براي ما كه ميخواهيم چيزي ازت ياد بگيريم بايد راه حلي باشه نه؟
چه راه حلي بهتر از همين وبلاگ؟
به هر حال اگر انجامش بدي خيلي بهتره
برايتان آرزوي موفقيت و سلامتي دارم
Ghalebe no mobarak;) kheili khodast:D:D:D:D;)
Post a Comment