Thursday, December 20, 2007

الف - به سرعت می دويديم. از ديواری بالا رفتم و با زحمت به پنجره ای رسيدم. شيشه ای محکمی داشت. نگاه کردم: آن سوی پنجره دنیای دیگری بود. کعبه ای در میان بود و مردمی به دورش طواف می کردند.. فکر کردم ای کاش راهی بود به سوی آن طرف.. بعدها با خودم گفتم شايد آن شيشه شيشه عمر بود و آن پنجره راهی به سوی دنيايی که همه رستگاری است...

عکس از (+)

ب - به "جی سانگ" در مورد اسلام و مذهب شيعه توضيح می دادم. موضوع تحقیق يکی از درس ها بود... يک لحظه فکر خوبی به ذهنم رسید. مباحث فقهی و تاریخی را قطع کردم و يک ويدئو کوتاه از کعبه نشانش دادم که مردمی نماز می خواندند. لحظه ای سکوت کرد. سکوت طولانی شد. پرسید: آیا می توانم این جا بروم؟

5 comments:

Shahla Ghobadi said...

Amiq bood v qashang :)

Anonymous said...

هر چند که به ما مسلمانان جان برکف و این پست این حرفها نیامده اما بایدکریسمس را به تو تبریک بگویم چرا که به تازگی کشف کردم که نوئل یا همان کریسمش به اسپانیولی می شود نویداد! Navidad
حتما می دانی که 25 نوامبر تاریخی سمبلیک برای میلاد مسیح است.(در انجیل امده که وقتی مسیح به دنیا امد چوپانان در دشت و دمن بودند) چرا که تقریبا از این تاریخ به بعد روزها بلند میشود روشنایی بیشتر و از طرفی هم میلاد مسیح " نوید " روشنایی است. من خوشبخت از این کشف عظیم گفتم به تنها نوید دم دست تبریک بگویم!

navid said...

به شادی: ما که شدیدا شرمنده شدیم از این تبریک علمی تحقیقاتی تو!!امیدوارم سایر دوستان هم به یک عیدی چیزی مربوط بشند!

Anonymous said...

منم به عنوان نوید کوچیک از این کشف شادمان شدم البته بسی! به قول این خارجی ها نویدز راک!

Anonymous said...

منم به عنوان نوید کوچیک از این کشف شادمان شدم البته بسی! به قول این خارجی ها نویدز راک!