Friday, December 25, 2009

روزمره

1- روزهای بین ترم پاییز و بهار معمولا جزء پربازده ترین روزهای من بود. امسال این طور نیست. همه اش دارم اخبار می خونم. از فردا باید برگردم به کارهام. این چند روز زیادی توی خونه موندم.

2- باید کلاسی که ترم بعد درس می دهم را برنامه ریزی کنم و شروع کنم به تهیه پاورپوینت ها. تصمیم گرفتم برای درس دادن آمار از پاورپوینت استفاده کنم. هر چند معمولا برای درس های این جوری اصلا توصیه نمی شه از پاورپوینت استفاده بشه، و روش گچ و تخته معمولا بهتر ذهن دانشجوها را درگیر می کند. من یک مقداری در روش گچ و تخته، میزان غلط املایی ام بالا می ره!

3- این روزها، برای آینده خودمان و بچه های مان دعا کنیم.

1 comment:

Unknown said...

agar amareshoon lab ham dashte bashe oonvaght powerpoint khoob phase mide
ba powerpoint beheshon dars midi, oonvaght to 1-2 sa`at lab ke tamrin barashoon hal mikoni az gach o takhteye electronici estefade mikoni