یکی از مطلب هایی که قبلا این جا نوشته بودم را تر و تمیزتر کردم و در سایت انجمن بین المللی مدیران ایرانی قرار گرفت:
"تجسم کنید زمانی را که برای خرید مایحتاج روزانه به یکی از فروشگاههای زنجیرهای رفتهاید. معمولا برای هر نوع کالا با چند گزینه مواجه هستید. عموماً این گزینهها دارای تفاوتهایی هستند. مثلا اگر میخواهید آچار بخرید، شاید چهار- پنج نوع آچار ببینید که قیمت، کارخانه سازنده (کشور سازنده)، رنگ و اندازهشان متفاوت باشد. در واقع فروشگاه شما با فراهم کردن گزینههای متفاوت این امکان را فراهم میکند که کالایی که بیش از دیگر انواع خود با ترجیحات شما سازگار است را انتخاب کنید. با توجه به تفاوت سلایق مشتریان، ارائه گزینههای متعدد کمک میکند که هر مشتری بهترین گزینه را با توجه به سلیقه خودش انتخاب کند..."
ادامه مطلب در سایت انجمن (لینک)
1 comment:
من هر وقت اینجا میام به این نتیجه می رسم که شما کارت خیلی درسته
Post a Comment