Monday, December 24, 2012

هدف های سال جدید

هدف هایی رو برای سال جدید میلادی تعیین کنیم. یک سری هدفِ کاری، یک سری هم هدف های مربوط به زندگی. چهار پنج مورد مثلا... روی میزکارمون بچسبونیم یا اگه خصوصی هست روی یک کاغذی بنویسیم و جایی بذاریم که خودمون زیاد ببینیم اش. به نظرم می تونه خیلی به بهتر شدن زندگی مون کمک کنه.

این هم هدف های من: من می خوام در سال جدید با دروغ و تکبر در خودم بجنگم. من می خوام در سال جدید همسر و پدر مهربان‌تری باشم. من می خوام در سال جدید 3 مقاله چاپ کنم و 3 مقاله هم تا مرحله آماده برای فرستادن به ژورنال برسونم. در سال جدید می خوام دو بار برای گرفتن کمک هزینه تحقیق اقدام کنم. من می خوام در سال جدید یک مسافرت یک هفته ای با الینا و نیوشا فقط برای تفریح (و نه مقاله و کنفرانس) برم.

1 comment:

Anonymous said...

تو سال جدید یا بیخیال این وبلاگ شو یا به طور منظم هفتگی یا ماهانه بنویس