Thursday, June 17, 2010

یادداشت های کارگاه NIH

این چند روزه به شدت سرم شلوغ بوده به خاطر کارگاه. صبح از ساعت هفت و نیم تا حدودا نه شب. فردا آخرین روز است. خیلی فرصت نشد یادداشت درست و حسابی بنویسم. حتی فرصت نشد که کمی تفریحات سالم بکنیم! به جز یک بار (آن هم روز اول) که به صورت اتفاقی دو گروه از دوستان را در "خیابان پنجم" دیدیم و همان جا تصمیم گرفتیم بستنی بخوریم! به جز آن فرصت گشت و گذار هم پیدا نکردیم.. فردا برمی گردم و باید به کارهای عقب افتاده پروژه ام برسم.

کلا دوره سنگینی بود حتی برای ما که فقط "کمک استاد" بودیم. در این مدت با دانشجوها و استادهای زیادی آشنا شدم. در میزگردهای مربوط به پروپوزال تحقیق NIH هم رفتم. به نظر می رسه فرصت های خوبی هست که بچه هایی که آمریکا هستند و به مسائل مربوط به بهداشت و سلامت و تفکر سیستمی (یا کلا شبیه سازی) علاقه دارند می توانند اقدام کنند. از این که دیدم سیستم داینامیکس اینقدر در NIH اعتبار بدست آورده خوشحال شدم.

حتما حدس می زنید که نتوانستم مسابقات جام جهانی را در این هفته نگاه کنم! یعنی خسرالدنیا و الاخرت!

1 comment:

Behrooz Pourghannad said...

واقعا خسته نباشید! بسیار زیاد
یه سئوال شما اطلاعی درباره استفاده تکنیک های او آر در بخش helth care ندارید؟
من یه سرچی کردم جدیدا و به نظرم رسید مه تازگیها دارن روش بیشتر از قبل کار میکنن.
مثل کاربردها سیستمهای صف و غیره
اگه شما هم اطلاعی دارید ممنون میشم به من هم بگید! :)ء